SUBLIMATION BATIK CORPORATE DESIGN

   KELEBIHAN & KEUNIKAN BAJU KORPORAT BATIK SUBLIMATION

1. DESIGN UNIK & MENARIK: Batik adalah seni tradisional yang memiliki berbagai design unik dan menarik. Dengan teknik sublimation, design batik dapat dicetak dengan detail yang sangat tinggi dan warna yang cerah dan tahan lama.

2. KUALITI CETAKAN SUBLIMATION: Teknik sublimation boleh membuat cetakan dengan resolusi tinggi. Maka cetakan batik dapat dicetak dengan detail yang sangat baik, ia membuatkan baju korporat batik sublimation kelihatan lebih profesional dan menarik.

3. TAHAN LAMA: Proses sublimation mencetak design terus ke dalam serat kain, bukan hanya di permukaannya. Ini bermaksud cetakan tidak akan luntur atau mengelupas, walaupun setelah dicuci berkali-kali. Ini membuat baju korporat batik sublimation menjadi pilihan yang tahan lama untuk seragam korporat.

4.SELESA DIPAKAI: Baju korporat batik sublimation menggunakan material kain POLITYSOFT yang selesa digunakan sepanjang hari. Material ini juga tidak luntur dan tahan lama.

5. DESIGN CUSTOM: Dengan teknik sublimation, pegawai kerajaan mahupun swasta dapat menyesuaikan design baju korporat batik dengan keinginan anda. 








Rujuk web utk contoh design

Utk info lanjut boleh wasap / call Admin
.
p/s Kunjungi showroom kami di Damansara Damai, Selangor (Creeper Creative)
 Buka pada hari Isnin - Sabtu
Isnin - Jumaat : 8 am - 5 pm
Sabtu : 8 am - 1 pm
Share on Google Plus

About Creeper Creative Project

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment